SELAMAT DATANG

Alhamdulillah, ketika mengarang penulisan ini usaha sedang giat dijalankan. Menceburi satu perniagaan yang mana produknya adalah halal serta toyyibah.

Jadi dapat dirasai bahwa pilihan yang tepat telah pun dibuat. Bermula sebagai pengguna dan akhirnya terjun kedalam bidang perniagaannya untuk menuju ke satu matlamat... iaitu " produk halal tanggungjawab bersama"...

Dengan sokongan padu dari keluarga, saudara mara, rakan taulan dan khususnya dari warga kaum muslimin dan muslimat sekelian....

Semoga segala usaha ini mendapat keredhaan Allah s.w.t.

-Najah (Pengurus Stokis)-


“Sekiranya Mereka Tahu Khasiat Herba Kita, Nescaya Mereka Akan Tukarkan Dengan Ketulan Emas”
- Tn Hj Ismail b Hj Ahmad
(Pengarah Urusan HPA Sdn. Bhd)


Lagi Produk Alternatif dari HPA

Monday, March 15, 2010

Tahukah kita bahawa, apakah minuman ringan yang bukan sahaja paling laris jualannya di Malaysia malahan di seantero dunia.

Tahukah kita juga syarikat ini adalah antara yang tersenarai dalam kempen "BOIKOT ISRAEL" kerana sumbangannya kepada rejim tersebut.

Pernahkah anda dengar slogan "THINK MUSLIM, DRINK MUSLIM" , satu slogan yang di laungkan oleh seorang usahawan Islam di Peranchis yang mempunyai kesedaran terhadap perjuangan Islam. Apakah sumbangan beliau... beliau telah menghasilkan satu produk Islam yang diyakini dapat bersaing dengan produk yang dinyatakan di atas tadi...

Bagaimana pula kita di Malaysia ini...yang majoriti rakyatnya beragama Islam...bolehkah kita melakukan seperti yang dilakukan oleh usahawan tersebut disebuah negara yang bukan negara Islam...

Alhamdulillah HPA telah mengambil satu inisiatif yang bukan sahaja menunjukkan bahawa Melayu Islam boleh malahan insyaallah produk alternatif ini akan berjaya bersaing dan menjadi minuman ringan yang paling laris jualannya bukan sahaja di Malaysia malahan ke seluruh dunia..

Seperti yang selalu saya katakan, marilah kita berubah....pilihan ditangan kita....

Radix Cola

Radix Cola adalah minuman ringan yang dapat memberikan kesegaran dan keseronokan untuk dinikmati. Sesuai untuk dihidangkan dalam pelbagai majlis dan suasana. Sinergi khas herba dalam minuman ini menjadikannya istimewa dan berbeza dengan pesaingnya dan rasa cola yang sebenar.

Kehadiran minuman ringan ini diharap dapat memberikan alternatif kepada para penggemar minuman berkarbonat untuk memilih kehidupan yang lebih sihat dan pilihan anda adalah pilihan dunia.

Radix Cola yang memberi tenaga, berkhasiat dan yang penting halal lagi baik. Radix Cola muncul dengan TEKANAN GAS sederhana serta kandungan gula yang jauh lebih rendah daripada minuman berkarbonat yang ada di pasaran dan sesuai untuk semua lapisan umur.


Fakta Nutrisi Radix Cola:

RADIX COLA 1500ml :

Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM 3.30
Sabah & Sarawak: RM 3.80

Harga Pengedar HPA
Semenanjung Malaysia: RM 2.90
Sabah & Sarawak: RM 3.30

Nilai Mata (NM): 1

RADIX COLA 500ml :

Harga Pengguna
Semenanjung Malaysia: RM 2.50
Sabah & Sarawak: RM

Harga Pengedar HPA
Semenanjung Malaysia: RM 2.00
Sabah & Sarawak: RM

Nilai Mata (NM): 0.3

Produk minuman ringan lain juga telah dihasilkan, antaranya ialah RADIX SARSI, RADIX ANGGUR, RADIX OREN, RADIX STRAWBERI dan RADIX AISKRIM SODA.

0 comments:

Post a Comment


 
 
 

PENGIKTIRAFAN

PENGIKTIRAFAN

Followers